ABB SIGNAL to system przyzywowy stosowany między innymi w budynkach dla osób niepełnosprawnych, w szpitalach i domach opieki, w hotelach. Charakteryzuje go możliwość łatwego skonfigurowania na bazie typowych elementów. Bieżąca konserwacja nie jest wymagana, a wymiana elementów lub powiększenie systemu może być wykonane przez każdego elektryka bez dodatkowego przeszkolenia.
Więcej informacji na stronie producenta oraz w katalogu.
- Ekran graficzny ze wskaźnikami
- Praca w trybie automatycznym i lokalnym
- Sygnały z czujek indukcyjnych i magnetycznych
- Czujki tradycyjne i SAE CAN J1939
- Zawiera panel alarmów z papierową wkładką
- Konfiguracja przez stronę www lub USB
- Rejestracja alarmów i zdarzeń z datą/godziną
- Pamięć danych na wbudowanej karcie SD
- RS485 MODBUS RTU dla SCADA lub HMI
- Zgodny z wymaganiami morskich klasyfikatorów
- Montaż na drzwiach rozdzielnicy IP54
Panel M2500 firmy SELCO zabezpiecza sterowanie, nadzór oraz kontrolę zabezpieczeń silników spalinowych w różnych zastosowaniach morskich, takich jak agregaty prądotwórcze, agregaty awaryjne, agregaty portowe czy też silniki napędowe. Zaprojektowany dla wymagającego środowiska zastosowań morskich, M2500 doskonale sprawdza się także w aplikacjach lądowych. Niewiele konkurencyjnych sterowników udostępnia tak przyjazny, intuicyjny interfejs dla użytkownika. Panel M2500 zawiera w sobie wszystkie potrzebne wejścia i wyjścia sygnałowe, dzięki czemu nie są potrzebne żadne dodatkowe moduły We/Wy. M2500 wspiera zarówno sygnały z tradycyjnych czujników (stykowe bezpotencjałowe lub 4-20 mA), jak też sygnały w standardzie SAE CAN J1939, co pozwala na obsługę zarówno starszych, jak i nowoczesnych silników. Dostępna jest komunikacja parametrów RS485 MODBUS RTU dla wizualizacji na panelach HMI lub z wykorzystaniem oprogramowania SCADA. Panel pozwala na lokalne lub zdalne wydawanie komend dla silnika. 9 wejść cyfrowych oraz 8 wejść analogowych (z monitoringiem ciągłości przewodu) umożliwia wykrywanie stanów alarmowych silnika lub komend wyłączenia. W sumie można skonfigurować 90 różnych alarmów, a każdy z nich może oznaczać samą sygnalizację stanu lub polecenie zatrzymania silnika. Dostępnych jest też 12 wyjść przekaźnikowych, które z kolei można skonfigurować jako wspólną sygnalizację alarmową, polecenie zatrzymania lub wskazanie wybranego stanu.
Panel M2500 spełnia wymagania towarzystw klasyfikacyjnych dla instalacji na statkach. Więcej informacji (uwaga - po angielsku) na stronie producenta oraz w katalogu. Więcej zdjęć także na stronie sklepu COMEL.